ia-bg

Mea uma e tatau ona e iloa e uiga i le Glutaraldehyde

I le avea ai o se aliphatic dibasic aldehyde tumu sa'o, o le glutaraldehyde o se vai manino le lanu ma le manogi leaga ma le sili ona lelei o le fasiotia o siama, siama, mycobacteria, pathogenic mold ma siama siama, ma le le-oxidizing broad-spectrum bactericide.O le Glutaraldehyde ose vaila'au e sili ona aoga e fa'aumatia ai meaola ninii eseese ma e fautuaina e le Fa'alapotopotoga o le Soifua Maloloina a le Lalolagi e fai ma fa'ama'i mo fa'ama'i pipisi o le hepatitis.

Glutaraldehyde 25%ei ai a'afiaga fa'amalosi ma fa'amalolo i le pa'u o le tagata ma mucous membranes ma e ono mafua ai allergies, o lea e le tatau ai ona fa'aogaina mo le fa'amama o le ea ma mea'ai.E le gata i lea, e le tatau ona faʻaaogaina le glutaraldehyde mo le faʻamaʻiina ma le faʻamaʻaina o mea faʻafomaʻi tubular, nila tui, suture taotoga ma filo filo.

O le Glutaraldehyde e masani ona fa'aaogaina e fai ma fa'ama'i fa'ama'i ile falema'i ma e ono iai ni fesili e fa'atatau i mataupu fa'apitoa, o lea e ofoina atu ai e Springchem i'inei manatu tetele e uiga i le glutaraldehyde mo lau fa'amatalaga.

Afa'aogaina o le glutaraldehyde

O le Glutaraldehyde e fa'aaogaina e fai ma vai malulu e fa'amama ai meafaigāluega vevela, e pei o endoscopes ma mea faigaluega fa'amama toto.E fa'aaogaina e fai ma fa'ama'i fa'ama'i maualuga mo na meafaigāluega ta'otoga e le mafai ona fa'amama vevela.

Glutaraldehyde e faʻaaogaina mo le tele o faʻaoga i fale tausi soifua maloloina:

● Ose mea fa'apipi'i i totonu o fale su'esu'e fa'ama'i

● Fa'ama'i fa'ama'i ma fa'amama o luga ma masini

● O se vailaʻau faʻamaʻa na faʻaaogaina e fausia ai le X-ray

● Mo le sauniuniga o sulu

Fa'agataaso ole glutaraldehyde ma le auala e iloa ai le mutaaga

I le vevela o le potu ma i lalo o le tulaga o le alu ese mai le malamalama ma le teuina faʻamaufaʻailoga, o le aso e muta ai le glutaraldehyde e le tatau ona itiiti ifo i le 2 tausaga, ma o le mea o loʻo i totonu o le glutaraldehyde e tatau ona le itiiti ifo i le 2.0% i totonu o le aso e muta ai.

I le vevela o le potu, pe a maeʻa ona faʻapipiʻi le inhibitor ele ma le pH adjuster, e faʻaaogaina le glutaraldehyde mo le faʻamaʻiina o masini faafomaʻi poʻo le faʻamaʻaina, ma e mafai ona faʻaaogaina mo le 14 aso faʻaauau.Ole mea ole glutaraldehyde e tatau ona le itiiti ifo ile 1.8% ile fa'aoga.

Faatofuofa'ama'iaualama le glutaraldehyde

Fa'asusu meafaigāluega fa'amama i le 2.0%~2.5% glutaraldehyde disinfection solution e fa'asusu atoa ai, ona ufiufi lea o le atigipusa fa'amama i le vevela o le potu mo le 60 min, ma fufulu ile vai mama a'o le'i fa'aoga.

O faʻamaʻi ma faʻamago mea faʻapitoa ma togafitiga, masini ma mea e tuʻuina i totonu ole 2% alkaline glutaraldehyde solution i lalo ifo, ma o le ea o loʻo i luga o meafaifaʻaili e tatau ona aveese ma le atigipusa ufiufi i le vevela o le 20 ~ 25 ℃.E galue le fa'ama'i fa'ama'i se'ia o'o i le taimi fa'apitoa o fa'atonuga o oloa.

Manaoga mo le faʻamaʻiina o endoscopes ma le glutaraldehyde

1. Tulaga maualuga disinfection ma sterilization tapulaʻa

● Fa'asa'o: ≥2% (alkaline)

● Taimi: bronchoscopy disinfection taimi faatofuina ≥ 20min;isi endoscopes disinfection ≥ 10min;faatofu endoscopic mo tagata mamaʻi i le mycobacterium tuberculosis, isi mycobacteria ma isi faʻamaʻi faʻapitoa ≥ 45min;sterilization ≥ 10h

2. Fa'aaoga auala

● Endoscope fa'amama ma fa'amama masini

● Fa'agaioiga lima: e tatau ona fa'atumu mea fa'ama'i i paipa ta'itasi ma fa'asusu e fa'amama

3. Lapataiga

Glutaraldehyde 25%e allergenic ma irritating i le paʻu, mata ma le manava, ma e mafai ona mafua dermatitis, conjunctivitis, nasal mumu ma le sela galuega, o lea e tatau ona faaaoga i le endoscope faamamaina ma disinfection masini.

Lapataiga ma le glutaraldehyde

O le glutaraldehyde e afaina ai le pa'u ma le mucous membrane ma oona i tagata, ma o le vaifofo o le glutaraldehyde e mafai ona afaina tele ai mata.O le mea lea, e tatau ona saunia ma faʻaoga i se nofoaga e faʻafefe lelei, e tatau ona saunia lelei le puipuiga o le tagata lava ia, e pei o le ofuina o matapulepule puipui, totigilima puipui ma tioata puipui.Afai e fa'afeso'ota'i fa'afuase'i, e tatau ona fufulu vave ma fa'aauau i le vai, ma e tatau ona vave va'ai fa'afoma'i pe a manu'a mata.

E tatau ona faʻaaogaina i se nofoaga e faʻafefe lelei, ma afai e manaʻomia, o le nofoaga e tatau ona i ai mea faʻaoga.Afai o le maualuga o le glutaraldehyde i luga o le ea i le nofoaga o loʻo faʻaaogaina e maualuga tele, e fautuaina e faʻapipiʻi ma mea e manava ai le tagata lava ia (mask puipuia o le mamafa).O atigipusa e faʻaaogaina mo mea faigaluega e tatau ona mama, ufiufi ma faʻamaʻi aʻo leʻi faʻaaogaina.

Su'esu'eina taimi ole glutaraldehyde

E mafai ona mata'ituina le fa'aogaina lelei o le glutaraldehyde i fasi pepa su'ega vaila'au.

I le faagasologa o le faʻaaogaina faifaipea, e tatau ona faʻamalosia le mataʻituina o aso uma e malamalama ai i suiga o le faʻaogaina, ma e le tatau ona faʻaaogaina pe a maua lona faʻatonuga i lalo ole faʻatonuga manaʻomia.

E tatau ona faʻamautinoa o le faʻaogaina o le glutaraldehyde o loʻo faʻaaogaina e fetaui ma manaʻoga o le tusi tusi oloa.

E tatauglutaraldehyde ia fa'agaoioia a'o le'i fa'aogaina?

O le vaifofo vai o le glutaraldehyde e fa'asa'o ma e masani lava e le mafai ona fa'aumatia spore o lo'o totogo i le tulaga oona.E naʻo le taimi e "faʻagaoioia" le vaifofo e ala i le alkalinity i le tau pH o le 7.5-8.5 e mafai ona faʻaumatia le spores.O le taimi lava e fa'agaoioi ai, o nei vaifofo e iai lona ola e le itiiti ifo i le 14 aso.I tulaga alkaline pH, glutaraldehyde molelaula e masani ona polymerize.O le polymerization o le glutaraldehyde e mafua ai le tapunia o le vaega aldehyde o loʻo galue o lona glutaraldehyde mole e nafa ma le fasiotia o spores, ma faʻaitiitia ai le aʻafiaga faʻamaʻi.

O mea e a'afia ai le fa'amama o le glutaraldehyde

1. Fa'atonuga ma taimi fa'atino

O le a faʻaleleia le aʻafiaga o le bactericidal i le faʻateleina o le faʻaogaina ma le faʻalauteleina o le taimi o gaioiga.Ae ui i lea, o le glutaraldehyde solution ma se vaega tele o le itiiti ifo i le 2% e le mafai ona ausia se aafiaga faʻamaʻi faʻamaonia i luga o spores siama, e tusa lava pe faʻafefea ona faʻalautele le taimi faʻamaʻi.O le mea lea, e mana'omia le fa'aogaina o le vaifofo o le glutaraldehyde fa'atasi ai ma le vaega vaega tele e sili atu nai lo le 2% e fa'amate ai spores siama.

2. Fofo acidity ma alkalinity

O le a'afiaga fa'ama'i o le acid glutaraldehyde e matua maualalo lava nai lo le alkaline glutaraldehyde, ae o le eseesega o le a fa'aitiitia malie pe a fa'ateleina le vevela.I le va o le pH 4.0-9.0, o le aʻafiaga o le bactericidal e faʻateleina i le faateleina o le pH;o le malosi sili ona malosi o le bactericidal e matauina i le pH 7.5-8.5;i le pH> 9, glutaraldehyde vave polymerizes ma le aafiaga bactericidal vave leiloa.

3. vevela

E iai fo'i lona a'afiaga fa'ama'i i le vevela maualalo.O le aʻafiaga faʻamaʻi o le glutaraldehyde e faʻateleina i le vevela, ma o lona faʻamauina o le vevela (Q10) e 1.5 i le 4.0 i le 20-60 ℃.

4. Mea fa'aletino

O mea faʻaola e faʻavaivaia ai le aʻafiaga o le siama, ae o le aʻafiaga o mea faʻaola i luga o le aʻafiaga o le glutaraldehyde e laʻititi nai lo isi vailaʻau.O le 20% o le toto o le povi ma le 1% o le toto atoa e leai se aafiaga i le aafiaga faʻamaʻi o le 2% glutaraldehyde.

5. A'afiaga fa'atasi o so'o fa'asa'o ma isi mea fa'aletino

O le polyoxyethylene fatty alcohol ether o se mea e le ninionic surfactant, ma o le mautu ma le aafiaga bactericidal e matua faʻaleleia e ala i le faʻaopopoina o le 0.25% polyoxyethylene fatty alcohol eter i le glutaraldehyde solution faʻatulagaina ma le faʻaleleia o le acid-base glutaraldehyde.Ole Ultrasound, ave mamao ole infrared ma le glutaraldehyde e iai se aafiaga fa'ama'i fa'atasi.

O Springchem, o le kamupani gaosi oloa glutaraldehyde 10 a Saina, e maua ai le glutaraldehyde 25% ma le 50% mo fale gaosi oloa, falesuesue, faʻatoʻaga, fomaʻi, ma nisi o faʻamoemoega o aiga, aemaise lava mo le faʻamama ma faʻamaʻaina o luga ma meafaigaluega.Mo nisi fa'amatalaga, fa'afeso'ota'i mai matou.


Taimi meli: Aukuso-16-2022