ia-bg

Ole Pharmacodynamics ole Chloroxylenol

Chloroxylenol, poʻo le para-chloro-meta-xylenol (PCMX), o se vailaʻau faʻamaʻi faʻamaʻi ma faʻamaʻi.O se mea fa'amama e fa'aaogaina i le falema'i e fa'amama pusa ta'otoga.

Chloroxylenol o se tasi o mea aoga e faʻaaogaina i le faia o fasimoli faʻamaʻi.E le gata i lea, o ana talosaga e tipiina i fomaʻi ma aiga e avea o se faʻamaʻi.

E tusa ai ma le World Health Organization's List of Essential Medicines, o le chloroxylenol susceptibility i siama siama e taʻua o le Gram-positive, o loʻo faʻamaonia lelei.

Ae ui i lea, pe e te manaʻomia se vailaʻau faʻamaʻi ma faʻamaʻi faʻamaʻi lelei mo manaʻoga o lou aiga ma falemaʻi, ona e faʻafesoʻotaʻi lea o se tagata taʻutaʻua.chloroxylenolgaosimea.

Fa'ailoga Fa'afoma'i ole Chloroxylenol

Chloroxylenol talosaga o loʻo faʻaalia lelei i le falemaʻi.

Sa fa'aaogaina muamua i le togafitia o fa'ama'i pipisi o le pa'u e pei o maosiosia, tipi, ū manu, tui, ma fa'amama lima.

Pharmacodynamics o Chloroxylenol

Chloroxylenolo se phenol sui, o lona uiga o loʻo i ai se vaega hydroxyl i lona fausaga.

O lona faʻaaogaina ua lauiloa i le tele o tausaga o se tasi o vaega malosi o oloa faʻamaʻi siama.O lona fa'aogaina o lo'o fa'atulagaina i fafo atu o le sela.

O lona gaioiga faʻamaʻi faʻamaʻi i se vaega itiiti i se vaega o siama ua lipotia.

Chloroxylenol

Mechanism of Action

O le i ai o vaega hydroxyl i lona fausaga e taua tele, aemaise lava pe a faʻamatalaina lona malosi faʻafomaʻi.

O le vaega o le hydroxyl e fa'apea e fa'apipi'i i nofoaga o lo'o fusifusia ai le polotini, lea, i le isi itu, e fesoasoani i le taofia o le siama lea e osofa'ia.

Chloroxylenol e ulu atu i le siama siama e osofaʻi atili ma lava enzymes ma polotini.A maeʻa lenei mea, e faʻateʻaina gaioiga a le sela.

O le a o'o i se tulaga e fa'aoga ai le maualuga o le Chloroxylenol i sela fa'amalo e mafua ai le oti.

Metabolism ole Chloroxylenol

Mo faʻamaumauga talafeagai o Chloroxylenol o se siama ma faʻamaʻi faʻamaʻi, na faʻaaogaina manu e suʻesuʻe atoatoa ai le gaioiga o ona gafatia.

O le su'esu'ega a manu na fa'aalia ai ona o le fa'aogaina o le Chloroxylenol, o le fua o le fa'atofu na vave tele i totonu o le lua itula muamua.

Sa matauina foi o le mea na tuuina atu i manu na alu i fafo e ala i le fatuga'o ma toetoe lava a aveese atoa i le saoasaoa o le 24 itula.

O le vaega taua o loʻo faʻaalia i totonu o le faʻataʻitaʻiga faʻafefe e aofia ai glucuronides ma sulfates.

O le tele o suʻesuʻega tala e uiga i Chloroxylenol faʻatusatusa lana gaioiga i le lauiloa ma le puipuia lelei o le antibacterial e taʻua o le triclosan.O le lipoti na faʻaalia ai o glucuronides o se vaega foi o le faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻi i le faʻataʻitaʻiga a le tagata.

E sili atu, mai le suʻesuʻega faʻataʻitaʻiga a le tagata, na faʻapea o le 5 mg uma e ave i totonu o le tino o le a mulimuli ane urite i le 14% o le glucuronic acid ma le sulfuric acid i totonu o le tolu aso.

Peita'i, so'o se aofa'i ole Chloroxylenol e tu'u i totonu ole tino o le a fa'ama'i mulimuli ane e le ate ma fa'ainu i fafo e pei ole sulfate ma le glucuronic derivatives.

Auala o le Aveesea

E pei ona mafai ona vaʻaia i luga mai suʻesuʻega na faia ma Chloroxylenol o loʻo faʻaalia ai o le auala autu e aveese ai le chloroxylenol mai le tino pe a uma le faʻatonuga e ala i le urine.

E ui lava, o se vaega itiiti lava e manatu o loʻo i totonu o le gaʻo ma e laʻititi tele i le ea manava.

O e mana'omia le Chloroxylenol?

Fa'afetaikiliki iineiaso nei moChloroxylenolmo au mea fa'ama'i fa'ama'i ma fa'ama'i fa'ama'i uma, ma o le a matou matua fiafia lava e fai pa'aga ma oe mo oloa sili ona lelei.


Taimi meli: Iuni-10-2021